Melis245_ Merhaba kizlar. Bebeğin haraketlerını vaginanin ustunde hiss ediyorsam doğum kanalına girmişmidir ya ne? Biırde bebekin karinda bi yerlere toplanib sertlewmesi kasilmadi mi yoksa kasilma sanci mi?
Gulmartin Melis245_ 37 haftalığız dün kontrolüm vardı tam olarak kanala inmemiş ama baş aşağı olduğu için ben de çok alçakta hissediyorum. Dediğiniz gibi özellikle geceleri karnım sertleşiyor bi yerde toplanıyor ama normal dedi doktor 💕
Gulmartin Melis245_ ben yurt dışındayım bu haftada doktor net göremeyeceği için bakmıyoruz dedi sadece sağlık için önemli olanlara bakıyorlar artık kordon kan akışı, placenta, suyu gibi 😕
HadiceAsaf 37+5 im baskı hissediyorum yarın kontrolüm var merak ediyorum açıkçası hic sertleşme vs yaşamadım . Belki sizinki girmiştir kanala her gebelik farklı
HadiceAsaf Melis245_ bebeğinin boyunu doktorum soylemiyor kilosunu öğrendim bugün 2kilo 800 gram . Başı aşağıda ama doğum ne zaman olur bilmiyorum
Bulutcuk 37+3 ten merhaba kızlar kasıklarımda ağrı var artık zorlanıyorum yarın kontrollüm var bakalım ne diyecek doktor🤷🏻♀️
_berivan1404 37+1 haftalık benımde bazen bebek toplanıyor ve canım acıyo öyle olunca onun dışında bebek bal asagı ama kanala girmemiş henüz kilosu 3 kg