kkardelen42 49 kilo ile hamile kalmıştım 35.haftamdayim 64 kiloyum ama 56 57 kilo arasında kalmak istiyorum doğumda kaç kilo gider emzirirken de çok zayiflanir mi
kubrakama kkardelen42 ooo emzirme uykusuzluk derken kilolar ucup gidecek hic anlamicaksin 😊 bende cok istemistim kalsin kalsin diye dualar ediyordum ama maleseff😊
Zehra321 kkardelen42 benden sana takviye yapalım milletin derdine bak ya kilo vermek istemiyormuş biz 10 gram gitsin diye aç dolaşıyoruz 😀😂
Arzuarzu Bencede gitmemeliiiiii yaaaaa🥺🥺🥺 45 kilo hamile kaldım 50 kiloyum şuan doğuma kadar daha da alırım illaki sonrasında bende vermek istemiyorummmmmmm🤦🏻♀️
Aygnrbasak Arzuarzu ben de diyorum en azından bi 55 kalayım ama şimdi uykusuzluk olacak emzirme bence çok yemeliyiz ama o zaman da iştah olur mu
pelinsss Gidin burdan 🤣 bende kilolar kalacak diye korkuyorum 😩😩 gitsin ya hemen gitsin, ilk çocuğumda 2 yıl veremedim 😩
Anne6161amine kkardelen42 malesef hepsi gidiyo 50 ile hamile kaldm 61 le doguma girdm eve geldigimde 51 kiloydum o 1 kiloda hemen gtti eskiye geri döndüm 😃
Minnakbebis Yaaa siz gercekmisinizz 95 kilo oldum 37. Haftadayım nasil olcek diye dertleniyirum üst baş bulamamiycam giyecek yine kızlar ne güzel valla
1PrensAnnesi kkardelen42 oyyy oyyy 83le hamile kaldım 96yla doğurdum şuan 100 kiloyum neden bende gitmedi kş ya
Merve1997 kkardelen42 bende 50 kiloyla hamile kaldım şuna 67 kiloyum. 37+4 deyim Doğuma kadar 70 kilo olacam heralde takma kafana emzirirken de gene canın tatlı çekiyormuş emzirirken de kilo alanlar var
Guler06 Bende 46 ile hamıle kaldım hayatımda hıc 48 bile olmamıştım 😂aynı sekılde 52 53 olarak kalmak istiyorum dogumdan sonra inş kalabiliriz o kiloda kızlar
Eda1985 kkardelen42 saglıksızmı bilemiyorum ama doğumdan sonra eve geldiğinde her akşam düzenli olarak yatmadan önce soğuk sütün içine 8-10tane bebe bisküvisi ve bal karıştırıp içersen kilo vermezsin.aksine alırsın .Ben biara çok zayıftım bu sekilde 9 kilo almıştım.yalnız düzenli içmem gerek.bigün içiyim bigün içmeyim olmuyor