Lütfen bana destek verin ilk doğumum cok uzun ve zor geçti 36 saat sancı çektim bir sürü yırtık kesik falan filan 6 sene sonra 2.hamileyim 36. Haftaya girdim ama ne gecem kaldı ne gündüzüm hep aklımd cok korkuyorum doğumdan sezeryan olma ihtimalimde yok devlete gidiyorum lütfen benim gibi olanlar bana akıl verin