serife_ynmz canım ben de şimdi geldim kontrolden.seseryanı sordum.38 de değil de 39.haftada aldıklarını söyledi bana da .aldı beni bi korku ya sancım tutarsa 39 dan önce ,ya suyum gelirse falan gibi.çunkü ben ilk doğumda sıfır ağrı, sızi ile gittim.Açılmam yoktu,suyum gelince apar topar gittim.muayenede çatı dar dediler.bebekte kilolu olunca hiç bilmedim yani sancıyı falan.39.haftam da şubat 15 ile 22 arasına denk geliyor.Ayrıca 38.haftamda iken gün vereceklerimiş bana.Sağlıkla gelsinler de napalım.tarih önemli değil artık diycez.