Kızlar bugün kasık ağrısı için doktora gittim muayene olmaya bebeğe bakalım dedi ultrasondan baktı gayet sağlıklı hiç bir sorun gözükmüyo bol su içmelisin kabızlıkta ağrı yapabilir dedi. 16. Haftam da özele gittik %90 kız demişti şimdi 19 haftalığım ve doktorum bana erkek bebek bekliyosun demi dedi ben şok oldum gerçekten mi falan dedim %100 erkek herşey ortada canım oğlun olcak dedi çok şaşırdım ayrıntılı ultrasonu bekliyorum değişir mi sizce 😅