İyi geceler arkadaşlar bugün normal Doğum diye geldik ama kontrol ettiklerinde rahimde asla yumuşama olmadığını ve suni sancı versek bile açılma olmaz dediler bebegin sağlığını riske atmamak için sezeryan oldum, uyuşmalarım geçtikten sonra inanılmaz bir acı dikiş yerlerim sancı kızgın yağ döküyorlar öyle ki bir acı tabi oğluşuma kavuşmak bu acıları azalttı mutluyuz ☺️☺️☺️ Allahım herkesi kolay geçitten geçirsin ☺️