Pelinbyk Kızlar uygulamaya göre 16+3 teyiz fakat ultrasonda 17+3 görünüyoruz doktorumuz gelişimine iyi dedi ama aklıma takıldı böyle olan var mı?Bu arada cinsiyetimiz kız😊
mavisimm Pelinbyk Canim icin rahat olsun ultrasonda 2 haftaya kadar kucuk veya buyuk gorunebiliyor bebekler cok normal bir durum. Fark 2 haftadan fazla oldugu zaman sekerine bakiliyor.
Pelinbyk mavisimm Anladım canım doktor da öyle söyledi ama yinede aynı durumda olan var mı merak ettim
mavisimm ben 4+6 iken ogrendim hamileligimi ama ultrasonda 4+3 gorundu. Doktorum 3 gun kucuk gorunuyor dedi. 12 haftalik ultrasonumdada 12+1 ken gitmistim 12+6 gorundu ultrasonda. Yani bu seferde 5 gun buyuk gorundu.