Merhaba anneler bugün doktora gittim ve suyumda artış olduğunu söyledi yarın tekrar çağırdı açlık tokluk şekerine bakacağını söyledi. Böyle bi durum başına gelen var mı korkuyorum biraz araştırdım çünkü bebeğin midesin de veya yemek borusunda sorun olabilirmiş. Bilenler yardımcı olabilir mi?😊