Yenianneadayi Arkadaşlar benim bebegim 28+2 günlük ultrasonda bir hafta büyük gorunuyor diyabette var bende daha önce böyle bir durumla karşılaşan etrafından duyan varmı sıkıntı olur mu şekerim yüksek giderse bir ay erken almamız gerek dedi doktor.🤔
NaimeYilmaz Yenianneadayi benim bebıs bı ara 3 hafta onde gıdıyordu. Endıse etme beyaz ekmegı hamur ısı tatlıyı kes dedı dedklernı yapncada 1 haftaya dustu
prensleriminannesii Yenianneadayi benimde şekerim var çocuk bir hafta önden gidiyor ama erken alırız gibi bişey demedi doktor. Zamanında doğarsa biraz tombik olucak dedi🙂))
Yenianneadayi NaimeYilmaz bende bugün gittim öyle dedi biraz daha iradeli olucam mecbur 😥herşey bebeğim için
Zeze03 Benimde 2 hafta önde gidiyor canm bende şeker yüklemesi yapıcam doktor önde gittiği için istedi yolsa yaptırmıcaktım
Yenianneadayi Zeze03 bende diyabet olduğu için sorun olur dedi doktorum 😓 Zeze03 bendeki şeker yüklemesi değil kronik diyabetin var😐
NaimeYilmaz Yenianneadayi biraz daha deglde tamamen kesmenız lazm inanın ne beyaz ekmegn ne tatlının nede hamur ısının bebege bır faydası yok ben canm cok cekınce hangısı olursa olsun bi catal alıp bırakıorm öle baş edebıldm