Merveee6 Urstls benim de en son 7+4 de kalp atışını duyduk şimdi kontrolüm ayın 19 unda o zamana kadar doktor benden de tahlil istemedi su an 9 + 3 deyim bende
Ozlemkubra Urstls 6haftalıktı ilk gttim kalp atışı duydum hemen tahlil istedi benden bir hafta sonra kontrolde verdim sonuçlarımı. Şimdi 10.haftadayız 2-3 hafta sonra gidicem
Urstls Merveee6 benim de aynı bende en son 7 haftalıktı gittim kalp atışı duyduk 20sinde randevum var tahlıl istemedi
K16O26 Sizden hic mi tahlil istemedi gebelign seyrini etkileyebilcek olan testler varmis onlari yapmadi mi