Ramos kansızlık var mı diye baktır canım. Kansızlıkta yüksek nabız yapabiliyor. Onun haricinde kalbin iki bedeni beslediği için artması normal panik atak kaynaklı değil endişelenme. Bir de tansiyonum düştüğü zaman oluyor bende. Yemeklerden hemen sonra çok oluyor. İçten yoruluyorum resmen.110-120 lerin üzerine çıkarsan kadın doğumcuna danışıp kardiyolojiye görün.