123- 34 haftalık hamileyim ağrıdan sızıdan uyuyamıyorum saga sola dönmekten yanlarım agrıyo sırt üstü yatamıyorum benim gibi olan var mı çözüm buldunuz mu kızlar
Efuchama 123- 28. Haftada aynı durumdayım ne yazık ki🤷🏻♀️ bu süreçleri çabuk unutmuş yeni doğum yapan kadınlar da şimdi uyuyun bol bol bi daha uyuyamayacaksın diyor deliriyorum...
Masal71 123- 28+4 haftalığız çatı ve bel kemiklerim oyle ağrıyor ki dayanamıyorum sanki ayırıyorlar bide boşluklarım sanki içten yırtıyolar gibi gece Bi acıyla uyanıyorum uykudan ne sağa dönebiliyorum ne sola sırt üstü yatmayı özledim 😣😣🤦♀️🤦♀️
Gergianne 123- bende aynı durumdayım canım bana doktorum magnezyum başladı biraz rahatlattı resmen 3 gün sıfır uykusuz gezdim. Başıma ağrılar girdi uyuyamadikca. Hareketlerimiz kısıtlandı artık sabredicez az kaldı geçecek inşallah. Bi doğurayim yuvarlana yuvarlana yatacam😂 bebisler bizi uykusuz gecelere şimdiden alıştırmaya çalışılıyor antreman yapıyoruz. Tavsiyem doktorunuzla konuşun magnezyum başlayın biraz olsun rahatlatıyor
Tugbaztrk 123- malesef 33de bizde aynı durum, dün sabah bi kalkttım yüzüstü yatıyorum, korkuyla uyandım🤦🏼♀️ Son zamanların iyi uyu dinlen diyolar güya ama sanki rahat uyunuyo😂
CansuArifeEr Efuchama 36 haftalığız bizde agrıdan uyuyamıyoruz ağrımız sızımız olmasa rahatca nefes alarak dinelnebilsek yeter şuan bende en cok bunlar iyi günlerin cümlesini duyuyorum insanların ağzı torba değil büzesin ne konuscaklarını bilmiyorlar
123- Efuchama ağrıdan uyuyamıyoruz ki keşke uyuyabilsek aglıcak durumdayım bı an önce doğsun ıstıyorm artk😥
Gergianne CansuArifeEr ayyy aynen bende sinir oluyorum bunlar iyi günlerin daha bu günleri Arıcan deyip duruyorlar 😬 bide şimdiden süt muhabbeti başladı kesin emzir mama verme diye. Sütüm olursa tabiki emziririm niye mama vereyim dedim. Sütüm çok olmuyor diye bişey yok onlar biseyleri yanlış yapmaktan kaynaklanır diyorlar. Doğurmadan logusa depresyonuna sokacaklar 😬
123- Masal71 bende öyleyim tam dalıyorum acıyla uyanıyorum dön dön sabah oluyo ağrılar daha çok artıyor üstüne bide grıp oldum kemiklerim sızlıyor
Btlaydn Gergianne ben 3 gündür uyuyamıorm. Desem biyerim agrıo yalan demiş olurum. Saga sola dönmekten harap düşüyorum gözümden uyku akıyor ama yok. Magnezyum ne etkisi yapıo doktoruma bende gidince bu şikayeti mi söyleyeceğim. Magnezyum işi hallediosa valla bir an önce kullanmak istiorm
Gergianne Btlaydn benimde bacaklarım falan karincalaniyordu ağrı değilde sürekli hareket etme isteği kalkıp geziniyorum geçiyor yatınca geri başlıyor huzursuz bacak sendromu gibi bişey. Gözümden uyku akıyor ama uyuyamıyorum. Zaten son ayda deliksiz uyku uyuyamıyorsun ama yinede magnezyuma başlayınca rahatladım deliksiz olmasada en azından uyuyorum biraz olsun. Hiç uyumamaktan iyidir. Bide uyuyana kadar bildiğim bütün sureleri duaları okuyorum okurken dalıp gidiyorum. Sanada tavsiye ederim canım
123- Tugbaztrk ben yüzüstü dışında hiç uyuyamam alışmıştım ne guzel uyuyo dm bu sefer de ağrıdan sızıdan uyuyamaz hale geldim uykular haram
Esmaemenova 34 deyiz bizde 😫ayak agrilari kemik agrilari kasik bel vajinada ani sancilar batmalar agirlik şişlik😫sol tarafimi hissetmiyorum sol kolum bacağim kalçam kaburgam😅hepsi çürüdü bacilar😫uykusuzluk yorgunluk şişlik ne dersenir var bende
123- Esmaemenova aynı beni anlatmışsın canım ağrılarım geçsin ıstıyorm bı an önce cokta hastayım dinlenemiyorm hiç
Btlaydn Gergianne oyy ben düşünmekten herseyi sabaha kadar beynim şişiyo. Uyuyamayınca sürekli düşünüısun buda insanı cok yoruyo. Allah yardımcımız olsun ilk gebeliğin de hiç böyle sorunlarla karsılasmadım. Simdi cok farklı annem derdi dogru derdi demk ilki gibi olmz ikinciler şimdi hak verdim anacıgıma😲
Yemre Gergianne aynı bende bayadır ayak oynatma sıkma isteği oluyor bir haftadır da kaşınma başladı kafayı yicem valla artık 35+4 olduk.
Drryy 123- çöZüm. Doğurmak artık bi doğsun bi uyuycam bi uyuycam anlatamam diyorum tabi bebek müsaade ederse çünkü 29 haftalıktan beri kesinlikle uyutmuyor ağrılar sabaha kadar geziyorum evde deli. Gibi
123- Drryy 1 bucuk ay daha var bu seferde rahat 40km çıkana kadar dikiş ağrısından yüz üstü uyuyamam Allahm yardım etsin tüm hamislere
Rabia0101 Çok kulak asmamak lazım başkalarının sözlerine benim tek tesellim kısa bir süre sonra bu acıların sızıların biteceğini bilmek. Yapacak bir şey yok malesef biraz sabır...
Gergianne Btlaydn aminn inşallah Allah yardımcımız olsun hepimizin. Bende az içim geçiyor ondada rüyamda doğum yaptığımı görüyorum sabaha kadar doğuruyorum ya da tuvaletim geliyor.