123- 34 haftalık hamileyim ağrıdan sızıdan uyuyamıyorum saga sola dönmekten yanlarım agrıyo sırt üstü yatamıyorum benim gibi olan var mı çözüm buldunuz mu kızlar
Aras-Altay 123- canım bende 34 haftalığım bende yan yatmaktan bacak ağrımdan uyuyamıyorum bu hafta daha çok zorlandım sanki önceden böyle şiddetli değildi
Emin_e 123- benim cozumum oturur gibi uyumak 34. Haftadayim ben de... gerci simdi de tekmelerin sertliginden uyaniyorum :) neyse ama az kaldi sabredecegiz :)
wita 123- benimde kasıkta adet sancısı gibi siddetli agrilarim var belim kopmak uzere yatiyom oturuyom geziyom fayda yok heran hastaneye gidebilirim 😭33+4 üm
Yagmuroyku 123- şuan aynı durumdan bende muzdaribim 🥺hiç bir tarafa yatamıyorum bol yastık deniyorum canım sen de dene bi 🙏😌
Ozlem_41112 Ben 21 haftalığım bendede aynı sorun var ağrıdan uyanıyorum uyuyamıyorum magnezyum kullandım ama fayda etmedi
123- Ozlem_41112 senin baya erken başlamış benim bu hafta çok şiddeti arttı resmen ağlıyorum uykusuz geziyorum önceden yastık koyardım iyi gelirdi
aeae Bende aynı şekildeyim (35+2) maalesef bir çözüm bulamadım. Sağa yatıyorum karnım batıyor sola yatıyorum aynı sekilde. Oturarak uyumakta kırılacak kadar ağıran kemiklerimi daha beter yapıyor. Çözüm önerilerini merakla bekliyorum
123- aeae sırt üstü yatamıyorum bebege zararlı zaten yanlarım kopuyor resmen ikinci hamileliğim ilkinde hiç böyle olmamıştım
123- Aras-Altay bende bu hafta çok şiddetli ağrılarım olmaya başladı bı yandan grıp oldum hıcbısey fayda etmıyo bı an önce doğursak
Ilknrshnn 35 haftadayim bende cok kotuyum kizlar uyuyamıyorum agridan sol rahimde bacakta agri belde ağrı dönemiyorum kalkamıyorum ne olacak Bilmiyorm vallahi
123- Ilknrshnn bende öyleyim Vala şimdi uyumamız lazım uykusuz gecelermz çok olucak ama ağrıdan uyuyamıyoruz bu seferde
123- Emin_e nasıl oturur gibi uyuyo sn bide onu deniyım anlatır mısın gerçi popom bile agrıyo yaa☺️ hic yoktan uyurum belki
Sabirsizanne16 Emin_e ben de öyle yapıyorum.hatta çoğu gece kolyukta heryerime yastık koyup belden yukarım baya yukarda kalıyor öyle uyuyorum ama deliksiz değil tabi😊
Emin_e 123- her tarafa yastik koyuyorum ikiser üçer tane, o sekilde oturmus gibi oluyorum ancak oyle uyuyabiliyorum normal yatinca saga da sola da yatsam duz de yatsam rahatsiz oluyor gibi tekmeliyordu cunku:) bazen de kanepenin ucuna bi suru yastik koyup uyuyorum...
Nur_iayn34 123- bende 34,5 haftayım sırtıma, bacak arama, karnımın altına yastık koyup ve kafamın altında 3 yastıkla uyuyorum ve çok rahat oluyor maşallah .
Tugbardm 123- çözümsüz dertlerden bende uyuyamıyorum artık sızıyorum resmen uykusuzluktan yarım saat sonra wc için kalkıyorum günde 3-4 saat ne uyuyabilirsem
Erenveannesi Günde 1 tane parol içebilirsin dedi bana doktorum ben de 36 haftalık hamileyim uyumadan önce içiyorum sonra sabaha kadar rahatım 😊