ariyaliyya Arkadaşlar yengemin apandisiti bi aydır patlamış bilmiodu ameliyat oldu doktor demiş bi ay sonra tekrar ameliyat olman lazım yağ bezeleri gibi toplanmış karnında nasıl olcak zararı varmı
Cigdemveminik ariyaliyya bende apandistten ameliyat oldum 4 sene önce ama tek seferde halledilmiştş patlamıştı benmkisi 1 gün snra farkedildi 🤦♀️ Üstelik çok fena bi ağrısı var bir ay nasl sabretmiş yengeniz
Cigdemveminik ariyaliyya tabi patlarsa tehlikeli iki kez neden olması kazm onu anlamadm karışık bi durum sanırım