Kızlar iyi akşamlar bugün isyerinde ufak Bi voltajda elektrik çarptı hemen doktorumu aradım hemen buraya gel dedi gittim çok şükür bebeğin kalp atışlarını duyduk hareketlerinide gördük gelişimide normal doktor bisey yok dedi ama çok huzursuz oldum çok yüksek elektrik değildi umarım. Bebeğim hissetmemiştir anlık biseydi kendimi çektim Hemen 😑