Edizim06 Arkadaşlar gece uyurken genel de hep daha sola dönerken çok canım yanıyor ıcımde bır yara varmışcasına sızde de oluyor mu
Glcnazz10 Edizim06 bendede sancı oluyor eşim diyor gece çok inliyorsun hic rahat degilim yatınca bazen uyuyamıyorum bile 13+6 bende
Edizim06 MelisakayA doktora sordum büyüdü ıcın dedı haftaya kontrolüm var bakalım geceleri yanı tuhaf yanı uyutmayacak Sekılde
Edizim06 Glcnazz10 ıkı üç gün ben de de öyle oldu suan rahatım günü gününe tutmuyor ıletleyen haftalarda ne olacak merak edıyorum