Doğum hikayemi yazacak kadar iyi değilim mazur görün.daha doğum yapali 3 saat kadar oldu.normal yaptim dikislerim cok sızlıyor.en kisa zamanda zorlu ama güzel doğum hikayemi paylaşmak ümidiyle.sizden dua ustiyorum.postumu okuyup dua edecek olanlardan simdiden Rabbim razi olsun.ne dua ederseniz bin kati sizleri kapısını çalsın.bebegim yogun bakimda.doğduktan sonra sirtinda hirlama oluştu.bi de oksijene bağli.doktoru onemli bisey yok tedbir amacli dese de anne yüreği dayanamiyor.iki dakika kucagima alabildim sadece..emziremedim bile😣nolursunuz kimin duasinin kabul olacagini Mevlam bilir.bebegim icin dua edin cabuxak toparlasin kendini.yarina duzelirse insallahhh alip evime götürmeyi nasip etsin Yüce Allahim🤲🤲dua eden dua bulsun🤲