Mineedemirci Arkadaşlar ben 37+5 haftalık hamileyim bebeğim de hareketlerinde azalma oldu doktora gittim nst de hareket var ama ben hissetmiyorum böyle bişey başına gelen var mı
Sznarslan Mineedemirci artık çok fazla büyüdü ve hareketleri kısıtlandı.nst de iyi ise iyidir bebeğin canım.strese girme.ama tabii takip te et sürekli.tedbiri bırakma elden.
Seda_123 Mineedemirci Normal bu yerleri daraldı çünkü eskisi gibi hissetmiyorum bende hafif hissediyorum nst ye girdim bugün hareketleri normaldi 37+6 haftalığım bende