[bilinmeyen] hmm ben hamılelığımı ilk öğrendıgımde 4+2 haftalıkmış kese görünmüştü ama daha geç görünen de varmış alttan muayene de görunuyor genelde. Beta değerime de hiç bakmadı ilk kan sonucumda 2041 di. Sağlıkla büyüsünler doğsunlar da çok düşünmemeye çalış hem kendin hem de bebişini tedirgin etme iyi düşünelim hep 🤗