Korosentez(erken haftalarda yapılan,bebek kordonundan örnek almaysa eğer) ve amniyosentez ikisininkinden yaptırdım ilk gebeliğimde sonrasında da zaten risk grubunda olunca düşünmeden 2 il 3 lü testler yaptırmadan onları yaptırdım.işin ehli biri yaparsa kolay ve kısa bir işlem.biraz acı ve ağrı oluyor ama ben bile dayandıysam dişlerimi sıktım,tırnaklarımı eşimin eline batırmışım en fazla 0 dakika.
Allahım iyi haberler almayı nasip etsin de buna dayanır insan.