Kızlar ya bugün sabah uyandığımda sağ ve sol kasığıma iğne batması gibi batma oluyordu korktum normalde öyle olmazdı yarın 19 haftalık oluyoruz kızımla hareketlerinide net şekilde hissediyorum 3-4 gündür bugün takip ettim hareketleri vardı çok şükür şuan bile seğiriyor..soracağım bende mantar vardı arada kaşıntı oluyor arada olmuyor fazlaca akıntım var ama 4-5 gündür onun rengide düzeldi öncesinde yeşile çalıyordu idrar yaparken falan sıkıntı yok batma olunca korktum randevum haftaya ama perşembeye falan alsam mı diyorum yoksa o kasığa iğne batmaları normal mi