Rumis valla benimki daha çok küçük ama kafamda almayı planladıklarım ; büyüyen yataklı olanlardan oda takımı almayı düşünüyorum , ilk doğduğunda kullanmayada böyle minik beşik tarzı şeyler var adını bilmiyorum çok pahalı değil 300-500 falan ondan alacağım .şahsen çok yanımda yatırmayacağım odasına yavaş yavaş alıştırmayı planlıyorum o yuzden ilk kullanacagım beşik çokta kaliteli olmasada olur diye düşündüm😇içine reflü yatağı falan önerenlerde var