Sermec Asli66_ canım benım 25+5 te 40 mm di su an 27+6 haftalık hamıleyım ne kadar BIlmıyorum ama 4 cm e yakın bence normal
Gamm Asli66_ benim ikş hafta önce 2.5 3 arası gayet iyi demişti doktorum. Bu hafta 35 z haftamdayım 2 çıktı ilaca başladık . Bildiğim kadarıyla 2.5 altı sıkıntılı
Gulmartin Asli66_ gayet iyi benim o haftalarda 3 civarı oluyordu ama progestan kullandım hep 2,5 altına düşmesi sıkıntı
Sema__ Benim sınır çıkmış bende pek anlamıyorum ama farklı bi doktora gidicem. Erken doğum dedi banada 🤷♂️