Handan17 Selam kizlae 22 haftaligiz bebeginizin harektlerini nerde hissediyorsunuz benim bazen kasiklarimda normal mi acaba sizde de oluyor mu 👀
Srsr0304 Bende 1 haftadır kasıklarda hissediyorum çok aşağıya inmis sanki 😂 ve benim sütyenim çok ıslanyor göğsümde bi sıvı geliyor normal mi acaba kötü bisey mi bu ?
Handan17 Srsr0304 bende yok oyle bisey canim ay herkesin farkli sıkıntısı var iste sag saglim gelselerde zamaninda 😊😍