SevdaVEFAtih Off kızlarr.. çok fena haldeyim yanmadan dolayı ne uyuyorum ne yaptıklarımdan bir zevk alıyorum. Bana bir önerisi olan bir çözüm bilen var mı ne yapsam ne etsem
Beyzanurcy SevdaVEFAtih maden suyu yada sakız kuzum hiç biri geçirmezse doktoruna danış ben şurupda kullanıyorum
prenses_annesii2603 SevdaVEFAtih soda iç canım soğuk sütü yudum yudum iç yoğurt ye ve varsa evinde sade petibör bisküvi onermislerdi çok rahat ettirdirdi beni
ant2602 SevdaVEFAtih ne yaptıysam geçmedi yediğim şey boğazımdan inerken zehir gibi yanarak indi soda içerken rahatlattı yoğurt sadece soğuttu en sonunda dayanamadım doktora gittim şurup yazdı çok şükür ondan sonra geçti. Az bir yanma hissettiğim anda içiyorum tadı çok kötü ama o açıdan daha iyi.
SevdaVEFAtih Kızlar doktorum mide kpruyucu verdi o kadar fayda etti ki ismi lansor bebeğe de zararı olmayan birşeymiş vallaaaa keşke daha evvelden haberim olsaydı belki birinin işine yarar diye yazıyorum`