Ecelif arzuerdogan evet canım kesin yapar ben 10 yıllık diyabet hastasıyım sürekli şeker takibini dahaliye den yaptırıyorum sabah 9 randevusu al çünkü saat 10dan sonra birşey yememen gerekiyor doğru sonuç için
arzuerdogan Ecelif saat 11 buçuğa alabildim randevuyu sorun olur mu acaba? Hamile olduğum icin yapamayız filan derler mi acaba
Ecelif arzuerdogan canım sen sabah erken git doktora de açlık ve tokluk tahlil vermek istiyorum diye yapar o saate kadar aç kalamazsın zaten ilk giren hasta ile gir anlat durumunu zaten muayene olmayacaksın
Seda_123 arzuerdogan Açlığı sağlık ocağı yapıyor canım normal kan alınıyor kolunuzdan ücretsiz tokluğuda özelde yaptırdım parmak ucumdan ölçtüler 6 lira verdim sadece zaten 1 dk bile sürmüyor pahalı değil yani
arzuerdogan Ecelif evet hallettim cok şükür dahiliye bölümde yaptırdım canım sonuçlarımda normal çıktı 😘
arzuerdogan Ecelif sağolasın senin sayende yaptırdım yoksa ben dahiliye bölümünde yapıldığını bilmiyodum