Bugun doktor kontrolunde bebegımın kaplp atısını duymadık yaşamıyormus dunyam basıma yıkıldı hastanede yatış yaptım normal dogum ıcın veklıyoruz cok zor bılıyorum herşey Allahtan ama lütfen dua edin kolay geçsin bu süreç sizden dualarınızı beklıyorum Allah kimseye yaşatmasın