Seda_123 Eliz01 Bizdede var ama 28.haftamda indirekt coombs testi istedi doktorum negatif cıktı bi sorun yok yani 38 haftalık oldum kanama filan yasamadım hiç iğne vurulmadım doğumdan sonra bebegin kanına göre vurulacak
Eliz01 Gamzegrgl merhaba 😃 benim ikinci gebeliğim 8.hafta da lekelenmem oldu diye iğne olmak zorunda kaldım doktor tekrar leke olursa 3ay sonra tekrar olmam gerektiğini söyledi sizin nasıl geçiyor ?
Gamzegrgl Benim ilk hamileliğim indirect coombs testi yapıldı negatif çıktı kanamam olmadığı için iğne yapılmadı 28.haftada tekrar test yapılacak ve iğne olacağım ve bir de doğumdan sonra 72 saat içinde bir iğne daha, bir sıkıntı oluşturmadı şimdiye kadar 🙂
Eliz01 Gamzegrgl ben de ilk gebelik de 28 de oldum ve ediz pozitif olduğu için 72 saat için de oldum bu ikinci leke olunca oldum ve 3ay korur leke olursa tekrar olmazsa 28.hafta da dedi
Ayseer Ben temmuzda düşük yaptım 2 aylık tı karnımda olmustu 2 ay sonra hamıle k as ldım doktor kan uyusmazlıgı yok dedı pıhtılaşma warmı onuda hıc sormadım igne werdı dogum yapana kadar kullanacam