Necla28 hayrlısı olsun canım benim 8. Hftamda olmuştu dr bbek büyüdüğü için bağlar genişliyor ağrı norml ama bol bol dinln demişti .. hatta yine bu hftalrda çok sancım olmuştu bbğimi kaybetcem sanmıştım ama gaz sancısymış soda içince geçmişti akkında bulunsun canım lekelnme olmadığı sürece korkma