Ahuzd Basaaak bende yatıyorum sayılır evin içinde kahvaltı hazırla, kaldır ,makinayı boşalt ,çay koy çay iç, belki arada biraz kalça hareketi oda belki 🙊
K1996 Seda_123 benim çok canım acıdı benimde 1 cm açılma varmıs 3 gün önce nst ye girdim sancım cıkınca acıklığa baktı dün aksam bida nst ye girdim açıklığa bakılmıcak korkuyor dedi doktor oyüzden nasip olursa 21 ocakta sezeryanla doğuma alcak
Seda_123 K1996 Ben hiç korkmuyorum canım çok rahattım zaten dört gözle çatı muayenesi yapmasını bekliyordum merak ediyordum acaba açılmam var mı diye 😂
Ahuzd Seda_123 ay çok alemsin 😀 dün bende muayenede beklediğimden iyiydim hatta doktor bi ara acıyor mu ne hissediyorsun diye sordu tuhaf bi gülme geldi ve “yukarı doğru uyuştu “ dedim. Tuhaftı .