Evet orası öyle sağlıkları olsun doğunca bol sütle aldırırız inş kilo. Ama 2500dogan bebekler biraz bakımı zor oluyor daha cok gazdır kolıktır öyle sorunları uzun süre yasıyor diye okudum. 3kıloya yakın dogsun yeter. 6hafta kadar dayanıp inş alır o kadsr diye dua edıyorm napım