17 haftalık hamileyim doktor feramat diye Demir ilacı verdi ama kan değerlerime bakmadan verdi hamilelerin içmesi gerekiyor diye bugün sağlık ocağına gittim o da David D 3 damla verdi hangi ilaçları ictiğimi sordu bugün Demir’e başladım dedim ama kan değerlerime bakmadan verdi onun dışında da decavit multivitamin verdi yani 3 ayrı ilaç fazla olmaz mı birde internetten araştırdım Demir fazlalığı bebekte ciddi problemlere yol açıyormuş korkuyorum sizce ilacı bırakayım mı