Öyle uzun bir doğum hikayesi yazmayacağım. Dün sağlıkla mutlulukla pembe Lokumumu kucağımıza aldık. Doktorundan hemşiresine organizasyon şirketinden tutunda personeline ne kadar teşekkür etsem azdır. Hepsi harikaydı gerçekten tavsiye ederim ben herşeyinden çok memnun kaldım.