Rabbimm sana ve isteyenn herkesee nasip etsinn canımm kimsenin kucağını boş bırakmasınn 🙏 tüm hamilelerinde sağlıkla kucağına almayı nasip etsinn🙏 bende 1.5 sene sonra tüp bebekle hamileyim ağustostada tüp bebekle hamile kaldım ama kimyasal oldu şimdi çok daha miniğiz ufağız her anım korkuyla endişeyle geçiyo ama çok şükür yinede.. Beklemek sabretmek bazen çok zor geliyo çok istediğimiz için her ay o testi yapıp negatifi görüp o an ki hissin üzüntünün tarifi yok ama bigün olucakk rabbim hayırlıı zamandaa hayırlı evlatlar nasip etsinn herkese belki bişeylr vesile olucal belkide süpriz olucak bilemiyoruz ama çok iyi anlıyorum seni