Sekuhan Güzel anneler bebek arabasına bir türlü karar veremiyoruz.travel sistem düşünüyoruz. Marka ve model paylaşır mısınız?
Mrsde05 Sekuhan biz travel aldık çok hafif ve kullanışlı henüz doğum yapmadım ama yeğenim ile denedik çok beğendik wei-b gloria markası tavsiye ederim yani😊
Tazeanne0134 Oyku10- çok çok hantal bi araba ama bi o kadarda güzel bi araba casual vista alacaz inşallah Sekuhan casual vista ya bak canım çok güzel ve kaliteli bi araba https://youtu.be/uN5qGG9pqdc
Oyku10- Tazeanne0134 Çokta hantal değil hafif bir araba evin içinde test sürüşü yapıldı daha hantal araba görmemişsin yoyko gibi mesela
Tazeanne0134 Oyku10- valla canım benim eşimin kuzeninin eşi kullanıyor ve inanılmaz ağır bi araba bildiğim için diyorum
Oyku10- Tazeanne0134 demekki kişiden kişiye değişiyor bende sürekli evde kullandım indir bindir rahat geldi
Yusufakardes Gokceylmazz evet canım gri renk yani sürüşü öyle rahat ki anlatamam eline bu arabadan sonra başka araba alamıyorsun o derece iyi malzeme olarakta çok kaliteli kumaş falan
Tazeanne0134 Oyku10- çok ilginç ama çok güzel kaliteli bi araba ben vistaya aşık oldum hem travel hem baston
Hlyyldz Benetoda iyi cokya agir degil fiyatta iyi kalitede bn memnunum travel sistem ikili sekilde hatta uzerindeyken araba kapaniyor tek sorun bebekle zor oluyor birinn olmasi lzim tabi
Gigi89 Sekuhan Biz maclaren atom travle set aldık. Evde denedim çok hafif kendim kapatıp açabildim kaldırabildim. Bakalım inşallah kullanırkende güzel olur.
Zeys Sekuhan biz de pierre cardin twist aldık arkadaşımda da var memnunlar sürüşü fln da güzel görüntüsü de henüz kullanmadık 2 ayımız var doğuma daha ☺️
1004nese Bizde civilden casual baby enzo elite aldık. Güzel hafif eşim çok inceledi gerçekten güzel bakalım kullanmayı nasip etsin Allah ❤️
Buse-Tekin Sekuhan yoyko city hem fiyat hemde kullanım olarak çok güzel. Travel siatemler arasında en az yer kaplayan bebek arabalarından biri. Bizim aracımızın bagajı küçük olduğu için uzun araştırmalar sonucu tercih ettik iyi ki ettik 😊
ebis Buse-Tekin bende yoyko city bakıyorum hiç yakından inceleyemedim bulamıyorum mağazalarda arka tekeri nasıl çok büyükmü mesela canyon la karsilastirabilirmisin tekerini 🤔
hilalyavuz Buse-Tekin merhaba biz de yoykonun oto koltuğunu aldık 0-36 olanından beğendik kalitesini de, şimdi yoykonun bebek arabasını düşünüyorum siz kullanmaya başladınız mı nasıl bebiş rahat etti mi ☺️ Hangi siteden aldınız acaba bir de
kitapkurdu Sekuhan e bebekten kendi markasını aldık biz. Arkadaşımın 1 buçuk yaşımdaki kızını oturttuk çocuk kalkmak istemedi içinde uyudu kaç kere. Benim için onaylandı 😍 travel sistem
ElifimAlim E bebektn bayby plus aldm 4 aydir surekli kullaniorm puseti de ew icnde kullamiorm mutfakda banyoda heryerde bebeqim yanimda 🤣 4yasinda kizim pusete oturup cizqi flm izlio sallanio hala sapasaqlam👌