Sakvsr Kızlar 12 haftamızdayız normalde usg ile uyumluyduk ama bugün farklı bir hastanede muayene oldum doktorumuz 12+5 gün dedi bir sıkıntı olmaz biraz iri bebek olur dedi bu tarz bir durum yaşayan oldumu fikir almak istedim sizlerden
Bernazumra Sakvsr bizim bebeğimiz de 2 hafta önden gidiyor . Bunu sormanız iyi oldu bende merak ediyorum gerçekten😊
anneyimben12 Sakvsr ultrason cihazları tahmini ölçümler yapar her zaman tahmini boy kilo ve hafta doktorunuz bir tuhaflık var demediği sürece rahat olun sorun olmaz benim ki ultrasona göre 2 hafta geriden geliyor ama doktorumuz hiç sorun var demedi sıkılmayın sorun olmaz 😊
SevdaKurudere Benim de bir önde gidiyor son haftalarda normal Doğum için zor olabilir belki iri bebek olunca benim diğer çocuklarım öyle olmuştu çatımda dardı sezeryan oldumn
Sakvsr SevdaKurudere allahın izniyle inşallah bu süreci sıkıntısız atlatırız bebişlerimize kavuşuruz 🙏🏼
SevdaKurudere [bilinmeyen] ay benim başından beri bir hafta önde 6 haftalıkken 7 haftalık çıktı bebek bana erken döllenme olmuş dedi dr diğer iki gebeliğimdede bebekler önde giderdi ama baştan itibaren değil üç aylıkta başlamışlardı
Sakvsr SevdaKurudere canım bizim bide tüp bebek hesaplamak daha karışık 🙈 tek dileğim sağlıklı olsun meleğim başka isteğim yok 👼🏻🐣