Uysalbebek kaç doktor gezdiysem bu soruma güldü sadece 😂 Dışarıdan bebeğe zarar vermen imkansız. Bir yere uzanarak , zıplayarak horon teperek atlayarak ona zarar veremezsin dediler hele ki yatış pozisyonuyla gram alakası yok dediler. Kendin rahatsız olduğunda zaten yatamayacaksın dediler ondan tadını çıkarıyorum 🤪