Kbraa007 Merhaba antalya da devlet hastanelerinde normal doğum yapan memnun olan varmı. Ve halâ kontrollere devlete gidip devlette doğum yapan varmı
Kbraa007 Devlette doğum yapacak varmı? Özelde fiyatlar çok pahalı 2 doğumumu özelde yaptım bu 3.cü olacak devlete gitmeyi düşünüyorum bi yandan burdaki bazı hikayelerden dolayı korkuyorum tek oluyosun yanina kimseyi almiyolarmis