Bende 17 haftalığım bu haftadan itibaren sizlerle aynı sıkıntıyı yaşıyorum . Benimse kaşınma vesaire kötü bi durum yok ama belki enfeksiyon ağrısıdır diye kızılcık suyu içiyorum . Enfeksiyon var sa bakteri öldürücü özelliği sahip kızılcık . O yüzden içmeye devam . Ama kasıklarda ağrı oluyo aynen