Çok üzüldüm canım ama Allahtan geliyo insaAllah kolay atlatırsın bu süreci dua edelim bol bol 🤲 ama bizim bi akraba vardı ona da yüzde 90 dawn sendromu denildi çocuk doğdu hiç birseyi yok sapasağlam yani ümitsizliğe kapılma çok zor gerçekten ama Rabbime sığın bi bakarsın hiç biseyi olmadan doğmuş ❣