EzgiCetin K123 35+4teydi kontrolüm geçen hafta ilk o zaman yapıldı nst. Sonra her hafta yapılıyor. Kontrol gerektiren ya da erken doğum şüphesi olmayan durumlarda 35-36. Haftalarda başlıyor diye biliyorum ☺️
Bkm2398 Bugün gittim muayeneye 31haftalık şuan 34de gel dedi ozaman başlicaz kontrollere dedi bana ☺️