Selinsu Hamileliği sorunsuz gecenlerin doğumuda kolay mi oluyor kizlar cok şükür basindan beri hic bulantim kusmam ağrım sancim olmadi acaba doğumda kolay mi olur yoksa tam tersi mi merak ediyorum 😄
Ecrinbzkrt Selinsu bende beklıyeyım barı masallah sorunsuz ilerlıyorum inş dogumda dedıgınız gıbı kolay olur☺️
Emin_e Selinsu bulanti konusunda ben de sansliyim cok sukur... ama 7. Aydan sonra zorlasiyor ilk aylar gibi degil hic:)
Kuzeyimmm Selinsu bilgim yok fakay benimde cok rahat nazar deymrsin insallaj 9 haftalik olduk mide bulanti sıfır sukur rabbime
Sedachoco Selinsu ben 39 haftadayım. Benim de çok şükür en ufak bi sıkıntım olmadı. Heyecanla Doğumu bekliyorum o da kolay olacak mı diye
Damla3773 Benimde ilk haftalar öyleydi son aylar da 7 aydan sonra başladı ağırlar rahat hamilelik diye bisey yok canm
Selinsu Damla3773 37 haftaliğım ara sira karnima kasiklarima bıçak saplanir gibi oluyor kisa süreli geciyor baska bi sikayetim yok şükür
Masalveannesi Şükür benimde sorunsuz şimdilik ama bel ağrıları yaşıyorum biraz ayakta kalsam başlıyor biraz temizlik yapan bel ağrısından sabaha kadar uyuyamiyorum