Emin_e Ben heyner besik aldim henüz kullanmadim ama, park besikleri bir türlü sevemedim o yuzden kullanimi hemen hemen ayni diye bunu tercih ettim bakalim nasil olacak kullanimi... 4 yasina kadar kullanilabiliyor diyor sonra oda yapmayı istiyorum zaten....
Serp27 Benim için daha erken ama ben bikaç model baktım internetten fikir açısından. Büyüyen beşik gördüm çok kullanışlı geldi. Civilin sayfasında var ve fiyatıda gayet uygun