kızlar bugün randevum vardı gitim 35+2 günlük hamileyim bebeyimin kilosu iki hafta önde gidoyr simdi 2950 boyu 49 cm ve benimde tanisonum yuksek çıktı ve vücudum baya ödem toplamış doktor idara tahlili istedi idarada piroteyin varmı yokmu diye çok şükür birşey çıkmadı eğer idradada piroteyin çıksaydı hem ödem hem tansiyon hem de idrarda protein çıksaydı gebelik zehirlenmesi yasaya bilrmism ve şuan ödem ve tansiyon var inslah idrarda da bi şey çıkmaz çok korkuyorum sizlerdede varmı böyle bi durum