Huzursokagi Son 26 günümüz ve kızıma hala isim bulamadım 😔 klasik ve anlamı güzel olsun diyorum ama aklıma gelmiyor 🤭 yardımlarınızı esirgemeyin canlar 🥰
Sehzadee Kizlar aslinda tek isim istiyoruz ama cok kararsisiz bi türlü. 2 hafta kaldi... Nisa mi Nisa-Nur mu olsun sizce ? :-) :-) Yurtdisinda yasadigimiz icin burda yabancilar (okulda mesela) pek Nur´u söyleyemiyorlar.