Mrv__ Canım bizim de 12. Ayımızda oldu hatta klomen femara vs kullandım hiçbi işe yaramadı rahim filmi çekilmemi istedi doktorum, kendi kendime yazdan sonrasına erteledim nasıl olsa olmuyor diye folik asiti bile bıraktım doktora da gitmedim hiç umursamadım akışına bıraktığım ay hamile kalmışım gerçekten stres çok büyük etken.