EzgiCetin gfazlioglu öğrendiğim gibi başladım yağ kullanmaya göğüslerde bana mısın demedi 24-25 gibi başladı çatlamaya. Göbek bölgemde yoktu şükür diyordum 31-32 gibi yan taraflardan o da başladı ama çok abartmadı sağolsun. Şimdi 36yım bununla kalır umarım. Muhakkak etki ediyordur kremler yağlar ama yapısal durum da önemli ;)
Fikret_kayra gfazlioglu evet ben 😁😁ilk gebeligimde yedinci aydan itibaren çatır çatır catladm surmedigim şey kalmadı annem de aynı genetik yani olacagi varsa her türlü oluyor ..
Kardelenyigit Haftamda başladı yarın 19 haftalık oluyorum 😂erken başladı bende birde hergün olmasada nemlendirirdim vücudumu ama çok sorun etmiyorum hatta hiç etmiyorum 😂
Baloglum93 30 lu haftalarda yanlarımda çatladım karnımda şuan bişi yok 33+4 üz belki ilerleyen haftalarda karnımda çatlar ama şuan bişi yok
Zehra1994 26 dayım gögüs altlarım çatladı ve de alt karnım biraz çatladı dış bacağım çatladı valla kullandım krem felan ama faydası çok yok vücut gerindikçe deri de gidiyor bende 😂
Suemeyye Valla bende 24 haftaya kadar iyi gitim sabah aksam kremledigim halde ama birden catladi ic karın dar olduğundan ve genetik dediler bu Ünülerin mankenlerin geni ne acaba Bugün doğurup yarın sanki doğurmamışlar gibi🙈😂
gfazlioglu Valla çatlayacağı varsa çatlıyor demek ki 🤷🏻♀️ Alınan kiloyla da alakalı belkide bakalım görcez