Angello çok su içmenin bi zararı olmaz normal hayatta da doktorlar hep için diyor suyu zaten bende çok içiyorum en az 3 litre içerim hamilelikten önce diyet yapmıştım ordan alışkanklık kaldı bende 36+4 günlük hamileyim hiç şişmedim su içmenin faydaları 😊