Dnzry Mrb arkadaşlar bugün 12+6 olduk. İkili tarama için doktorum kontrol ederken %51 erkek dedi ama çıkıntı bu dönemlerde kızlarda da oluyormuş. Sizce kız mı erkek mi 😍
Pamuksekerr Dnzry evet 12 haftaliktim eşim sordu tahmin yürütün dedi doktora doktorda erkek dedi sonuç erkek suan kucağıMDA 5 aylık paşam erkekler kızlara göre dha çabuk belli ediomus kendini
Dnzry Pamuksekerr maşallah Allah bağışlasın 😍 inş bende de yanılma olmaz. Çünkü kendimi ona göre hazırlycam