Elif9294 ilk 3 ay riskli deniliyor, bu dönemde kaybolan bebekler için sağlıksız olduğu söyleniyor. Dedigim gibi benim.ilk gebelikte olmuştu,sonrasında kanama kesildi bu defa kese etrafında kanama alanım vardı,tamamen toparlamam 4 .abi mi bulmuştu, umarım rabbim tez vakitte şifa versin sana.